loading...

luni, 16 martie 2015

Invitatie la Ceai de Tei si Site Seriale Online



                        

Dragi prieteni, astazi va invit la un ceai. Un ceai de tei, cu miere de albine si o felie de lamaie, pregatit din dragoste pentru voi, asezati-va confortabil intr-un fotoliu, masuta in apropiere cu cana de ceai si fiti atenti  in ce consta invitatia mea : va invit sa vizionam orice film serial, pe care l-ati vazut vreodata si doriti sa-l revedem impreuna, la orice ora din zi, sau din noapte, fie vara fie iarna, oricand si oriunde, doar sa aveti o simpla conexiune la internet si vine serialul la voi acasa, fiindca am facut o descoperire, un Site Seriale Online cu ceai de tei, vreti ?

Iata ca acum, putem viziona orice film serial, fiindca am descoperit un Site Seriale Online, care ne va bucura de toate facilitatile si vom uita de frustrarile pe care le aveam cand lucram in schimburi, cand plecam la tara, sau in delegatii si pierdeam cate un episod din serialul favorit, iata ca acum ni se ofera  ocazia sa revedem tot ce am pierdut candva, fapt ce ne scotea din minti ca aveam goluri si nu intelegeam uneori subiectul filmului, sau secretele si intrigile personajelor principale, cat si decorul, costumele si muzica din filme.

                            


Va mai amintiti filmul ‘’ Pretul succesului ‘’ ? Eu mi-l amintesc, odata l-am vazut in timpul adolescentei mele, iar a doua oara in timpul divortului meu, apoi as fi vrut sa-l mai vad intre timp, fiindca acum l-as intelege altfel, fiecare varsta, are treptele ei. Este un film serial care m-a marcat si care m-a invatat sa fiu puternica, ambitioasa, sa depasesc orice obstacol care imi aparea in viata si multe alte lucruri, fiindca aici este vorba despre o fetita provinciala, Emma Hart care are un esec sentimental la varsta de 15 ani, ramane insarcinata cu fiul patronilor pentru care lucra, este parasita, jignita, alungata, deceptionata si dezamagita pleaca in lume si ajunge  ofemeie celebra, de mare succes in anii ’80, fiind si mama a mai multor copii, proveniti din mai multe casatorii, iar dragostea a fost dintotdeauna langa ea si nu a stiut, fiindca era prietenul ei de-o viata, din copilarie care o ajuta si o sprijinea in toate esecurile sau realizarile ei personale cat si profesionale. 

Este un film care trateaza multe subiecte de viata din care avem de invatat, mai ales ca este vorba de o fata, violata, apoi inselata si abandonata, care ajunge pe culmile succesului, fara a sta prea mult pe gaduri, fara sa planga si sa suspine dupa lucrurile pierdute, cu gandul mereu spre realizarile viitoare, o femeie perseverenta si calculata, care iubea fara sa-si dea seama pe prietenul ei de-o viata, cu care se casatoreste in final. De aceea ma bucur tare mult ca am gasit un Site Seriale Online , veste pe care o impartasesc si voua, putem sa revedem oricand serialele favorite si sa le comentam impreuna. Este super !

               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu