loading...

marți, 14 aprilie 2015

Credeam ca vom fi vesnic tineri





Dragi prieteni,  constat ca ma confrunt cu o mare problema de ceva timp si refuz sa o constientizez, refuz sa cred ca … imbatranesc. Imi amintesc bine copilaria mea, cand ne adunam in mai multe grupuri de copii obraznici si uneori  mergeam  la scaldat la garla, ne cataram pe gardurile oamenilor si furam gorgoaze, iar daca iesea vreo femeie mai in varsta, trecuta de 50 de ani, ca si bunicile noastre strigam repede ‘’ babo ‘’ !!! Waw ! Si acum eu sunt ‘’ babo ‘’ ? Am depasit varta de 50 de ani si nu-mi vine sa c red ca viata a trecut in zbor si nu am realizat nici macar 10 % din visurile mele si iata ca imbatranesc, fizicul de rodeaza, simturile incep sa fie ‘’nesimtite ‘’ si incep sa nu mai vad bine, trebuie sa recunosc si sa merg la oftalmologie, pentru un  control, eventual sa-mi prescrie o reteta sau ochelari de vedere.





Sincer, imi amintesc faptul ca mie nu mi-a placut niciodata sa port nici ochelari de soare, fiindca imi pareau ca o masca, ce ascunde un caracter frivol, dar sa mai port si ochelari de vedere ? Imi amintesc faptul ca fiiica-mea si-a cumparat lentile de contact si m-am speriat cand am vazut-o fiindca eu am nascut-o cu ochii caprui  inchis ca si o caprioara si apare in fata mea cu ochii albastri, ptiuuu , ce mai inventii ! Dar fiicele mele poarta ochelari de soare, au colectii intregi, se si mandresc cu asta cat si palarii de soare.  Dar unii ochelari sunt foarte scumpi si vad ca au o lentila sparta, sau o rama crapata, altii trebuie curatati, sau aruncati, dupa mintea mea, i-as arunca pe toti, dar fiicele mele tin la aceasta colectie de ochelari de soare si lentile de contact.


Dar ca sa impac si capra si varza, caut pe internet si gasesc un site cu un magazin online ce comercializeaza ochelari de soare, ochelari de vedere, rame pentru ochelari, lentile pentru ochelari de soare si de vedere, lentile de contact, solutii pentru sters si curatat ochelarii, toate marimile, toate modelele, lavete si snururi pentru ochelari, tocuri si tot ce vrei, iata ca au si parfumuri originale, cat si produse pentru ingrijire personala. Merg la Contact Ekauf si raman placut surprinsa fiindca site-ul are sediul langa mine, la 25 km de oraselul in care locuiesc, la Tecuci, judetul Galati. Super ! De ce sa mai fac un drum dus si intors, cand ma pot consulta cu fiicele mele, ginerii mei, dar si cu prietenii reali si virtuali pentru comenzile pe care le vom face, fiindca vrem sa intinerim, hahaha !


Totul pentru sanatatea noastra, nu-i asa ? Sa fim vesnic tineri, vom studia site-ul, vom comanda si vom plati online, totul legal si cu termen de garantie, asa ca sa ne amagim cu cateva parfumuri originale, cu cateva produse pentru ingrijire personala, dar o sa-mi comand in ciuda ochelari de vedere fiindca imi trebuie urgent, mai ales ca am o viata virtuala intensa, dar si ochelari de soare sa fiu cool, sac!  Si asa voi intineri, voi avea ‘’ tinerete fara batranete si viata fara de moarte ‘’ mai stiti povestea ? 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu