loading...

vineri, 31 iulie 2015

Cât poţi să câştigi la Lucky Studio Iasi






    
           luckystudio.ro





In ultimul timp vad tot mai multe articole pe internet in care multa lume se lauda cu castigurile lor imense  din contractele de munca pentru video chat, in toate zonele tarii. Aceasta meserie este ridicata in slavi de tineret si blamata de cei de varsta mea. Ma intreb totusi, cat este dispusa o femeie sa riste, sa se compromita, sau sa se laude cu talentele ei deosebite, pentru dezvoltarea personala, pentru o cariera, pentru bani, sau pur si simplu, pentru copii ei, in situatia in care este tara noastra acum. In alte situatii eu as fi condamnat orice compromis, dupa mine, acceptarea unui compromis, aduce dupa sine alt compromis si tot asa, pana nu se mai poate opri din compromisuri. Ma intreb daca este bines au rau, fiindca eu am divortat de tanara, am ramas cu 2 copii si nu m-am gandit vreodata sa fac compromisuri, mai mici sau mai mari, dar constient sau inconstient, orice mama, cred ca mai face si compromisuri pentru copii ei.
.

Ma intreb daca pe vremea tineretii mele, ar fi existat video chat, in clipele mele grele, as fi semnat un contract si m-as fi apucat de treaba, totul pentru familia mea monoparentala si inca nu stiu sa-mi dau un raspuns, fiindca si acum imi este greu, sunt la o rascruce de drumuri, am ramas fara service si daca nu ar fi fost limita de varsta, daca as fi stiut o limba straina, poate ca as fi incercat la nonadulti, la cea mai laudata firma la ora asta la www.chatluckystudio.ro  din Iasi, care spune ca ajuta la dezvoltarea personala a tinerelor femei, le ajuta sa invete limba engleza si franceza, le ajuta sa-si descopere calitatile sis a si le puna in valoarea, sa-si descopere sentimentele sis a fie libere in exprimare atat in fata partenerilor de dialog, cat si in fatasefilor, lund atitudine.

.

Toate aceste chestii m-ar fi incantat, daca ar fi existat cu adevarat si categoria nonadult, in care poti face dialog inteligent cu partenerii de discutii, m-ar fi incantat sa invat cateva limbi straine, sa muncesc  cand vreau eu, sa am o libertate financiara, sa ma bucur de bonusurile cu care se lauda lumea de la firma minune Lucky Studio Iasi, de evolutia in firma, de multe lucruri care sunt descries pe site si face tentanta oferta, dar trenul meu a trecut, este o limita de varsta si nu mai pot incerca nimic, dare u sunt foarte curioasa, sa aflu direct de la voi, dragele mele prietene, care lucrati acolo, sa aflu si eu adevarul gol – golut sa nu am regrete, dar sa nu am nici dispret pentru unele practice care imi par mari compromisuri.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu